In vederea solutionarii necesitatilor de securitate fizica ale companiei dumneavoastra, Zip Escort colaboreaza cu parteneri stabili, pe care ii recomanda prin prisma experientei acumulate in cei peste 18 ani de existenta pe piata serviciilor de securitate!
Efectuarea analizei de risc in ce priveste securitate fizica este obligatorie pentru toate companiile in conformitate cu prevederile HG 301/2012 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii 333/ 2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
Colaboratorii nostri sunt specialisti in domeniul securitatii fizice, cu experienta de peste 20 ani in managementul riscului de securitate fizica in diferite domenii de activitate (militar, telecomunicatii, financiar-bancar sau retail).
De asemenea, partenerii companiei noastre sunt certificati cu drept de efectuare a analizelor de risc la securitate fizică si autorizati de Inspectoratul General al Politie Romane/ Directia de Ordine Publică prin inscrierea in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitate Fizica.
Serviciile de consultanta in domeniul securitatii pe care acestia vi le pun la dispozitie sunt urmatoarele:
• evaluari si analize de risc in ce priveste securitate fizica a companiilor;
• solutii optime de protectie de securitate fizica pentru acoperire riscurilor identificate sau previzionate;
• furnizarea de solutii alternative de securitate fizica;
• elaborarea strategiei de securitate fizica, a politicilor, regulilor si procedurilor de securitate fizica;
• conceperea si implementarea unui sistem de management de securitate fizica adecvat necesitatilor dumneavoastra;
• analizarea deficientelor detectate si implementarea masurilor necesare corectarii acestora precum si verificarea rezultatelor, ulterior implementarii;
• dezvoltarea, folosirea si coordonarea unui sistem de educatie pe tema securitatii fizice la nivel national;
• sustinerea training-urilor de securitate fizica;
• audit si consultanta de securitate fizica.
Analiza de risc se efectueaza in conformitate cu prevederile Instructiunii 9/ 2013 si presupune elaborarea raportului de evaluare si tratare a riscurilor pentru identificarea amenintarilor si vulnerabilitatilor care pot pune in pericol viata, integritatea corporala sau libertatea persoanei ori care pot aduce prejudicii valorilor detinute de unitate, in scopul identificarii impactului si evaluarii riscurilor de securitate. Ca urmare a analizei de risc, se vor stabili masurile si procedurile de tratare a riscurilor necesare controlului, limitarii, diminuarii sau eliminarii acestora.
Prin identificarea riscurilor potentiale sau existente, precum si prin stabilirea masurilor si procedurilor de raspuns la acestea, prezentul raport va duce la asigurarea si indeplinirea urmatoarelor obiective:
• identifica nivelul actual de securitate fizica din unitatea evaluata;
• evidentiaza zonele cu potential periculos de producere a evenimentelor nedorite;
• aduce argumente pentru creearea, implementarea si dezvoltarea masurilor de securitate;
• informeaza in termeni oportuni conducerea societatii, angajatii acesteia si, dupa caz, autoritatile publice locale;
• ofera managementului societatii un instrument de analiza pentru fundamentarea unor programe de control al riscului: concentrarea resurselor in programe de management al riscurilor critice, monitorizarea evolutiei riscurilor prin repetarea periodica a analizei, limitarea alocarii de resurse pentru controlul unor riscuri a caror criticalitate a fost diminuata sau eliminata in urma masurilor de control implementate, transferul riscurilor prin asigurari;
• pregateste personalul cu functii de decizie, angajatii din toate esaloanele de activitate, dar si fortele de interventie specifice;
• fundamenteaza interventia de urgenta, in mod organizat si intr-o conceptie unitara, pentru prevenirea, limitarea si inlaturarea consecintelor incidentului/ evenimentului de securitate fizica;
• ajuta la elaborarea analizei de impact si la fundamentarea Planului de Continuitate a Activitatii, prin identificarea riscurilor cu care se confrunta societatea si evidentierea riscurilor critice pentru care societatea urmeaza sa dezvolte masuri de prevenire si diminuare a impactului;
• face cunoscute riscurile potentiale si faciliteaza alocarea contramasurilor, inlesnind o planificare mai atenta, avandu-se in vedere ca si resursele de securitate sunt limitate, la fel ca toate celelalte resurse. Totodata se asigura o repartizare si o utilizare mai eficienta a resurselor pentru prevenirea si tratarea riscurilor;
• continuarea si/ sau reluarea activitatii unitatii in conditii normale;
• indeplinirea cerintelor prevazute in normativele si reglementarile legislative.
Pentru mai multe informatii si pentru alte detalii va rugam sa ne contactati!
Copyright © Zip Escort 2024
Design & programming by EPIC WEB